De kwaliteit van het onderwijs staat bij alle SIKO scholen voorop. Veiligheid, openheid en een duidelijke structuur zorgen voor een prettig schoolklimaat. Goed contact tussen ouders en de school vinden we belangrijk.

Het kan gebeuren dat u een probleem ervaart in de gang van zaken rondom uw kind. In de klachtenregeling van SIKO is beschreven welke stappen u dan kunt nemen. 

We vragen u om uw probleem of klacht te bespreken met de betreffende medewerker en/of met de directeur van de school.  U kunt advies vragen aan de interne vertrouwenspersoon op school. Dit is een medewerker die is opgeleid in het omgaan met klachten. De interne vertrouwenspersoon bemiddelt niet zelf bij de klacht, maar luistert en geeft advies over mogelijke vervolgstappen. De interne vertrouwenspersoon van IKC Vindingrijk is Linsey Moelker.

De klachtenregeling van SIKO is te vinden op de website van SIKO.
Het privacyreglement van SIKO is te vinden op de website van SIKO.